8 mars 2013

fuck school.

well jag trodde jag skulle fara till skolan idag
men efter att ha legat vaken hela natten pågrundav förkylningen så skippade jag det i alla fall 
det är väl bättre att stanna hemma endå så länge som möjligt och bli frisk så slipper man komma till skolan och bli ännu värre. det är min taktik, riktigt härligt!

låg nere på soffan och läste veckotidningar hela morgonen och det kändes som om jag bytt plats med min mor xD sen har jag ritat och pratat med Elin och dregglat över klänningar från ebay och en underbar sida jag hittade: http://www.promgirl.com/
gud jag önskar nästan att vi också skulle ha bal på Åland i slutet av nian som Elins skola har, så att man får köpa såhär fina klänningar ;^; 
fuck Åland.
istället får vi nöja oss med ynka skolavslutningar.


detta är i alla fall vad jag har ritat och även om ögonen är det som minst passar in i hela bilden, så är det de jag älskar mest! xD jag är dålig på att rita passliga ögon helt enkelt!


dehär e normalt de ögon ja brukar göra!
snabba och enkla :D


1 kommentar:

  1. Jag tycker de där ögonen är fantastiskt fina! Han ser rädd ut och hon lite mer nyfiken :)

    SvaraRadera