28 mars 2013

what would my life be without music?

ehm
jag känner mej tvungen att blogga igen eftersom att de hänt så mycket! xD
well
i tisdags for jag till Julle på kvällen för att hon fyllde år! fast jag kom dit först av alla (förutom hennes mormor.. >:C) så Julle och jag spelade Rayman i nån timme
sen kom Emil dit å vi gick ner och sen kom Linda å sen käka vi muffins å sen kom en massa random männskor och sen gick vi upp å spela Rayman!!! igen!!!

och de där spelet är så KUL :'D 

jag failade jättemycket för att jag inte lyckades slå
Linda: men du måst ju SLÅ!
Jag: men jag slog ju!!!! jag klickade på 2!!!!
Julle: men det är ju hoppa
Jag: nehe! *testar klicka och min gubbe hoppar* jaha...

och idag hade vi mattetimme som jag inte minns ett skit från
och sen fick jag ut engelskaprovet, 7! :D fast jag är egentligen inte glad för jag ville höja i engelska men well

sen hade vi rast och jag satt vid kudden och "pluggade" kemi med Jojjohh, David, Yasmine (Cesa&Adde men de sprang iväg sen xD)
sen hade vi prov som gick förvånansvärt bra! jag har verkligen verkligen inte fattat ett jävla piss av det vi håller på med i kemin. så jag blev så jävla förvånad över hur bra provet gick! xD bara att hoppas på bättre än underkänt nu då! :D

sen hade vi nån random klasstimme så vi gjorde "heta stolen" och sen var vi på äggjakt i skolan!

på finskan så gjorde vi knappt nått heller, jag satt och ritade påsksaker i häftet och på hissan såg vi på film om Hitler!

och så träffade jag Helin på bussen! :D

och till sist
HAR JAG ÄNTLIGEN FÅTT MINA KLÄDER!
och allt passar! det är helt AMAZING! :D

(no pics mathafuwkwfarsfsdf..)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar