18 mars 2013

fula ungar och "nya" kläder

JAG FICK 5- I FINSKAPROVET!!!
jag blev skitglad! :D jag trodde jag skulle få underkänt! men istället blev jag ett minus ifrån underkänt! :'D

förutom det spelade jag också lite sims! oväntat? nej men det som är oväntat är att jag inte spelade nå länge alls! xD
mina ungar blev fula som helvete när dom växte upp så jag tappade lusten! >:I

här har dom tack och lov inte växt upp än!
 men sen! BAM BAM BAM
okej hon kanske inte ser så hemsk ut på den här bilden, men hennes fucking käke är bred som en fet gubbe! (bästa jämförelsen ever.)
och förlåt för att jag tog en hollister tröja till henne. jag tycker inte om hollister, men speciellt den här tröjan gillade jag för det finns förövrigt inga fina t-shirts till barnen :3
 och Vincent fick typ halft kinesögon, så jag täckte över dom med ett par hipsterglasögon
knubbig ser han också ut! vafan är det här?!


förutom att ha spelat sims och fått nästan underkänt i finskaprovet har jag också beställt kläder!



här är det jag beställde från bästa sidan ever!!!
och ja, jag beställde skorna.
förlåt Linda men dom var så billiga! :D jag kunde inte låta bli! xD
bara att hoppas att allt passar, speciellt jeansen å skorna! :3
känns väldigt riskfyllt att beställa skor och jeans så.. xD speciellt när det är från England... fast det är väl bättre än typ Kina..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar