4 mars 2013

fuck feber.

har legat hemma hela helgen med typ 39-40 graders feber
jag minns inte när jag haft så hög feber sist, kanske i början av åttan
och jag minns int när jag sovit så länge som igår heller... sov från typ 1 på lördag (eller om man ska säga söndag)natten till 19.00 på kvällen, fast jag vaknade och tog toapauser och matpauser, inte för att jag åt så mycket.

idag har jag känt mig MYCKET bättre än igår iaf
igår var jag ju typ akut död så det är väl bra att jag är pigg idag xD såg på disneychannel halva dagen och sedan har jag suttit vid datorn och ritat och lyssnat på underbara dupstep, inte nå jobbig skit som skrillex, utan sån härlig man hittar på youtube med pianomusik och mer lugnande melodier :')


detta är vad jag gjort ikväll
tro det eller ej, men bara den här tog säkert 2 timmar mer tid än de andra jag brukar göra. fast den här är mer välgjord
eller få se... 16-21... 5 timmar tog det att göra den här, å då tog jag en halvtimmes paus med middagen

är så sjukt nöjd iaf, det kanske inte ser så speciellt märkvärdigt ut och alla som inte brukar rita kanske tror att det är sjukt lätt att göra det där, men det är det fan heller, det kom jag fram till för många år sedan då Jojjohh och jag ritade av en massa kort med jätteroliga, "enkla" figurer på
alla bilder blev rent ut sagt åt helvete. xD

jag blir nog hemma imorgon också om det är någon som undrar! än har jag skitont i typ alla kroppsdelar som finns och min hals värker efter att jag har hostat så mycket :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar