25 mars 2013

YOLF - You Only Live Forever

uuh jag har int orkat blogga
och jag orkar egentligen inte nu heller men jag känner mig tvungen för att annars kommer jag undra wtf som hände den här helgen i mitt liv! xD

iaf så for jag till Julle i lördags på ÄGGJAKT! det är ju påsk i helgen såå :3
iaf så skulle de precis käka middag när Jojjohh&jag kom dit så jag satte mig ner i soffan breve Bruno&Pi och lyssnade på alla underbara samtal som var mellan Julles familj vid matbordet!

efter det gick vi upp och spelade Rayman
sen kom Jojjo&Linda också
och senare leta vi ägg och det var väl förfan vad Julles mamma är bra på att gömma ägg! xD herregud hon hade tillåmed tejpat fast kinderäggen under skåp och bakom gardiner...

vi fick 2 kinderägg var och Linda hoppades ju som vanligt på att få svampbob (hittills har hon fått 1 gary och 1 till gary av mig xD)
Jojjo fick Sandy.
Jojjohh fick Bläckward (eller om det var tvärtom).
Jag fick en till Gary.
Linda fick min Gary.
Linda fick ingen från svampbob över huvud taget.
Vi skrattade ondskefullt åt Linda.
Linda for hem.
Direkt efter att Linda hade farit fick Jojjohh Herr Krabba.
Jag messade och berättade detta för Linda
Jag fick till svar: "nää nu blir jag arg D:"

XDDDDDDDD
stackarns Linda xDDD
sedan fortsatte vi spela Rayman och vi hade så sjukt jävla kul! XD det spelet är så jävla random.
till slut när det bara var jag, Jojjohh och Julle kvar så blev det nästan ännu roligare
Julle blev vår healer och flög bakom på en mygga och såfort någon dog skrek vi KAKA! så att alla sku skjuta en så man sku börja leva igen
det slutade med att alla (förutom Jojjohh som aldrig märkte när hon dog) satt och skrek KAKAKAKAKAKAAKA i panik xD
sedan kom vi på YOLF-You Only Live Forever den nya versionen av YOLO.
eftersom man har hur många liv som helst i Rayman! det enda som behövs är någon som återupplivar en! :D

that was a funny night

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar