11 mars 2013

ts3 university life! :')

usch skola
men det var sjukt trevligt att träffa JulleBulle igen efter sisådär 4 veckor :)
fick ett par öron av henne från Disneyland också! 

på finskan fick vi något papper med meningar vi skulle översätta och sedan märkte Jojjohh och jag
att alla meningar
BILDADE EN HISTORIA!
såhär gick den:

Katten bodde i en låda.
Varje dag hoppade den ur lådan.
Sedan hoppade den åter in i lådan.
Till slut blev den till en låda.
Som låda var den lycklig.

jag menar WTF?! STACKARNS KATT?!?!?! O_O
och förövrigt ifall någon ville veta, så kan jag inte de där meningarna! :D asså översätta till finska... ugh... finska... usch

I ALLA FALL
efter skolan for jag till stan och det slutade med att jag gick med Julle och Wilma till Svarta Katten och där köpte jag en SKITSTOR mockaruta! :3
sen gick jag till Dillen och
GUESS WHAT?!
de hade the sims 3 university life! :'DDDDDDDDDDDDDDDDDD
snacka lycka!

så jag lämnade "familjen blåbärspaj runt käften" när jag kom hem och gjorde mig en ny liten som jag skickade till universitetet! och det var SKITKUL
jag spelade ut första terminen direkt! (eller det är det jag tillbringat hela kvällen till) och nu kommer a bunch of photos!

 här e mina fina simmar (ej laman)
Joey - svarthåriga, typ emosim som gillar att klottra på väggarna och sova på lektioner och festa och sån shit (min personliga favorit)
Jennifer - blonda, min lilla prinsessa, är perfekt i alla ämnen och kommer alltid i tid
de är tvillingar :3



 över hälften av eleverna sov i den här klassen...
 strejkande simmar är bland det jobbigaste och roligaste som finns
och ja, jag har tagit bort censuren, men ärligt talat, den ser FÖRJÄVLIG ut när den är på bilder och täcker över bebisen när den pottränar osv!
 as i said before: my little princess :')


 de här var ganska kul, hon ritade av honom
 OCH HÄR ÄR RESULTATET! :'D FINT VA?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar