22 mars 2013

barnvakter! :D

herregud vad jag hatar att åka skridskor
jag åkte i kanske 10minuter och sedan hade jag så satans ont i fötterna så jag satt på en bänk i typ en timme! :D

sen så kom jag fram till att
jag
fattar
inte ett
fucking
shit
på kemin.

jag har aldrig vart så mindblown som på kemilektionerna
och vi har prov på torsdag!!!
YAY!

efter skolan for jag och Linda och var barnvakt åt två jättesöta ungar i Eckerö :3
och det är första gången jag va till dagiset på 9 år!!!!!!
HERREGUD VAD LITET ALLT VAR
jag minns att det var JÄTTESTORT
men det var så litet, allt var i miniatyr!
herregud vilken känsla! xD

sen hemma hos barnen spelade vi bland annat svarte petter
och Linda blanda korten
Maria 5år: hur har du lärt dej göra sådär?
Linda: man måste bara öva
Maria: det är nästan som att trolla tycker jag!
Linda: jao.... jag kan trolla! :D
tystnad i nån sekund
Maria: det är ju nästan som att prutta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar