14 mars 2013

you gotta breath to be okay

sååå
började första timmen med matte!
och det var sjukt skönt
anledningen till att jag tycker om matte är att man inte behöver lyssna på någon lärare som står och pratar utan man kan bara sitta och räkna i lugn och ro med sin iphone och ett par hörlurar och några bra låtar :3 fördelen skulle väl va om man var bra på matte också och inte behövde fråga Jojjohh eller Elin om hjälp...
och ja, Elin har redan räknat det vi håller på med... hon berätta att de räknade kvadratrötter redan i sexan medan jag aldrig gjort det förrän nu... xD

sen hade vi engelskaprov och det gick förvånansvärt bra! :D

eftersom jag inte orkar börja ta upp alla ämnen så skiter jag i resten av dan!

spelade vidare på min familj när jag kom hem :3 fast jag spelade bara till halv 7 idag, varför vet jag egentligen inte... jag hade bara lust att se på lite random videos på youtube... :D

börjar allt med Joey som friar! och ja tyvärr så blev det HON som fria, eftersom jag inte hade Richard i hushållet...

 dat face.



 aww they're so cuwt :'3


 GENERATION 2 PÅVÄG!
 en liten Audrey :3
 gud perfektaste barnet ever! jag visste att hon sku bli underbart söt av sin snygga mor och gulliga far! :D se vad jag är awesome på att para simmar så barnen blir så söta som möjligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar