10 mars 2013

your eyes was so bright

kan säga att gårdagen
var den
underbaraste lördagen på länge.
en helt perfekt lördag helt enkelt!
vaknade 12 och solen sken, så jag gick ner och tog frukost och skämtade en massa med pappa
sen satte jag mig vid datorn och hittade DEN HÄR bloggen om sims
som fick precis ALL min lust att spela sims att komma tillbaka
det var så underbart! alla vackra sims minnen tog plats i min hjärna igen och alla idéer om hus och familjer och sånt jag skulle kunna göra föll på plats :')

sen for pappa och jag till Hugos och köpte godis och jag fick reda på att vi tydligen haft 2 st 1,5l cola i skafferiet i 1 månad utan att jag vetat om det.

sen väl hemma igen
började jag installera sims3 :')
eftersom jag formaterade om datorn i julas så har jag aldrig orkat installera sims igen eftersom jag aldrig vart sugen på att spela
men nu installerade jag mina favoriter: late night, ambitions, generations och seasons
och jag laddade ner 100tals mods!
seriöst jag kollade just sims3pack filerna och de var 196 stycken och dessutom har jag runt 30 package filer... xD

och det fantastiska är
mitt spel har inte kraschat! än
jag spelade till 4 på natten och idag har jag också spelat hela kvällen eftersom fina Helin kom hit igen! har inte träffat henne på typ ½-1 år nu! 
vi satt mest och pratade och sedan spelade vi lite One Piece :)


 gud jag älskar hennes ögon! :')

 första gången jag sett en regnbåge!
dessutom slog blixten ner TVÅ gånger utanför mitt hus och jag blev så JÄVLA rädd båda gångerna. nackdelen att spela med headset är att ljudet blir 10000000 gånger verkligare och högre ;_;
detta är nu min zombie.
JUST KIDDING det är min Noelle som käkat blåbärspaj

och detta är ön mina simmar bor på:


och den är så SJUKT FIN
jag älskar den!
enda nackdelen är att det är så långt till alla ställen och att det inte finns direkt någon park dit alla simmar far (som tex stadsparken i sunset valley)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar