5 mars 2013

(づ。◕‿‿◕。) MONEY! [$(5)$]

well som sagt, jag stannade hemma idag också
vaknade och hostade lungorna ur mig, katten blev livrädd och sprang iväg på typ 2½sekund
sen har jag sett på tv och druckit sjukt mycket varmt och kallt vatten.
vet någon vad man ska göra mot torrhosta och halsont till på köpet, skriv gärna vad i kommentarerna eller varsomhelst, bara jag får se det
har redan googlat mig omkring och testat typ allt jag orkat laga och hittat såå... xD

här är hela bilden btw! jag blev nyss klar och dessutom fick jag världens gulligaste kommentar på instagram på bilden av bara Princess Cadence ^^ one of the reasons why i love instagram

blev btw sjukt nöjd, speciellt med ljuset runt hornen, eftersom det är första gången jag ritat ljus i datorn, kanske överhuvutaget! :) tror jag ska göra fler sånhärna "enkla" (om man nu ska kalla dom det) bilder i framtiden för det var sjukt kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar