17 mars 2013

välkommen till det röda huset, generation 3!

guess what?
SIMS! :D
hahah förlåt för allt sims men jag ork int starta en blogg för de igen för jag kommer aldrig orka spela så mycket att det håller den igång! xD

& vi börjar med att Eddy kommer och friar!
sedan lämnar Audrey och Eddy Joey och Richard i Lucky Palms och flyttar till ett stort rött hus i Aurora Skies!
egentligen tycker jag inte om Aurora Skies för dom har så fula hus (till exempel det på bilden) men jag vill inte bo i någon annan stad heller... eller rättare sagt jag ville bo i en stad med familjehus, vilket är Sunset Valley (nej.), Twinbrook (för tråkig och mörk) eller just Aurora Skies
jag tänkte bo i Hidden Springs men den staden kraschade :I 

 eftersom jag inte inreder hela huset direkt så får ni se alla rum lite nu och då
här är i alla fall köket som jag blev rätt så nöjd med endå!
jag älskar att inreda köken :3
en paparazzi kom och ville fota Audrey som tyvärr blivit nivå 3 kändis..
 sen gick Audrey och blev tjock. generation 3 på gång!

 här är hallen
första rummet man kommer in i i huset! :) inget speciellt med den

 får jag presentera Vincent! arvingen för generation 3!
 det här är finaste bilden jag fick av hans rum xD det är inte hela hans rum, i andra ändan finns en tv och bokhylla och byrå och lekhage också
men jag älskar den där sängen! :D och giraffen som sitter i hörnet


 så söt :3
 jag snabbspolade sjukt mycket och till slut blev Vincent ett barn!

 badrummet på nedersta våningen och en Vincent i badkaret!
nu när jag tänker efter låter Vincent som ett hundnamn...
 Audrey...
whatr ya doin..?
Audrey...!
STAHP!!!!!
 GREAT AUDREY
vilket pucko tänder fyrverkerier i köket?
 Vincent fick springa ut och trösta sin fegis till morsa
btw så är Audrey gravid igen...
 ALIEN!

 utsikten från huset!
ooh nästa barn i generation 3 på gång!
 YEAH! EN FLICKA!
vad glad jag blev :3 ja älskar att ha flickor i sims!
namnet blev Filippa!


 och jag älskar att inreda rum till småtjejer! det finns så mycket saker att välja mellan! :'D
 lilla Filippa :3 måste bara hitta på ett smeknamn åt lilltjejen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar