20 mars 2013

för första gången på länge kommer jag inte på nån rubrik

jag var på småstjärnorna igår! :D till Eckerö Skola
måste helt ärligt säga att det var bättre förr, eller om det bara var för att jag var yngre som jag tyckte det...
men det var ganska kul endå! märkte ju däremot att de flesta ungar hade kopierat dansstegen från just dance!
så det var en till sak som gjorde det sämre än vanligt!
bättre däremot var att Jojjohh, Hanna & jag satt längst fram! :D

däremot hände massor med roliga grejjer hela dagen igår som jag har älskade citat från! xD

FÖRST BIOLOGIN
så tog Jojjohh min penna och vässade den
jag: men Jojjohh!!!! pennan är ju LÖS!!! :C (menar stiftet...)
jojjohh: men vässa dän själv då om do ä så pätig! (läs de precis som ja skrev de, ungefär så sa hon de, sen satt vi å skratta åt de ett tag xD)

matte
jag hade ingen bänk för min bänk var borta nånstans så jag satte mej på golvet
jag: aww jag har inget bord :(
jojjohh suckar och tar bordet breve och drar det åt mig
jag: ÅÅH VAD SMART!!! du borde dela med dej av din smarthet! :D
jojjohh: ........... jag flyttade..... på ett.... BORD .___.

sen så har jag legat efter jättelänge i matten eftersom jag va sjuk i 1 vecka förut, men igår när jag ÄNTLIGEN kom till samma kapitel som alla andra
jag: JAAA JAG BLIR ÄNTLIGEN ETT AV DE STORA BARNEN!!!
jojjohh: XD

småstjärnorna på kvällen
de va "åldersgräns" där, om man va över 16 sku de bli HELA 2 EURO DYRARE!!!
iaf
hanna: fråga dom dej om din ålder?
jag: jo
hanna: ja, mej me! å ja to de som en komplimang!

å sen idag innan matten!
jag: ja e hungrig :c
julle: vet du hur mycket jag bryr mig? åh, vänta! INGENTING!
jojjohh: jag bryr mig en LIIIIIIITEN gnutta!
jag: aww tack Jojjohh! :3
jojjohh: om min häst.
jag: :(
julle: HA HA
sen blev det tyst i typ 10sekunder
jojjohh å ja samtidigt: vänta, du har ingen häst... 

och för att fylla upp allt med bilder delar jag med mej av mina fula ungar i sims!!!
min Filippa träffade på en söt blond unge! kanske kan jag få blonda barn för en gångs skull, hittills har jag bara haft svarthåriga och vi är redan på generation 3 xD
what so ever, så är ju Filippa tyvärr (och tur på samma gång för hon är ful som fan) inte arvingen
 den glada kaninen Filippa är påväg ut på bus eller godis!
ser ni inte hur ivrig hon är över det?!
hon gick ut med sin bror, den barnsliga godistiggande cowboyen!

 sen gick min flicka Audrey och blev rynkig! tänk vad som händer med åren!
 HAH guess who?
Filippa! xD
ahhahaha förlåt mej, men till mitt försvar är hon inte arvingen så hon kan se ut hursomhelst, men det här var dessutom det håret hon passade bäst i pga hennes fyrkantiga ansikte! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar