17 mars 2013

SIMSBOMB!!!

jag spelade sims HELA DAGEN igår
jag vaknade typ 11 så jag började då och sen spelade jag till 10 på kvällen
11 timmar i sträck! xD precis som när ja gick i femman..
så alla kan förstå att det hände SHITLOAD OF THINGS

Audrey växte upp från småbarn (oj vad oväntat eftersom jag spela 11 timmar.. kan bara meddela att ja spela ända tills hon kom hem från universitetet...)

 det har sina nackdelar endå att stå ute och måla uppe på balkongen hela dagarna
Joey som trodde att det var perfekta jobbet där man kan slappa och få pengar för det men näe
här blir man träffad av blixten!
(tyvärr överlevde hon! jag som ville ha ett blixtspöke xD)
 förbannade Richard...
 stackarns Audrey som är livrädd för allt sprang upp på balkongen och svimmade





 sen blev lilla Audrey tonåring!

 det ser ut som att hon dj:ar med handfatet
MEN hon gör sej bara redo för skolbalen!
 Lucky Palms är så fint :')

 första gången ever som familjen Malaco ätit frukost tillsammans!
 sen blev lilla Audrey stora Audrey och skrev in sig på universitetet
ärligt talat blev jag sjukt nöjd över hennes utseende :3
 min flicka Joey är nu också en gammal tant
 och här är hennes föräldrar som vinkar av henne även om hon redan har försvunnit ur synhåll från huset...

 här går allt fort fram xD jag träffade en pojkvän åt flickan redan första dagen!
 gud vad jag älskar den här pyjamasen 
 Audrey är sin mor upp i dagen (dalen... dagen...whatever) och sover på lektionen! :D
 JESUS?! IS THAT YOU?!?!?!


 en vanlig morgon i studentkorridoren


 sängen ramlade ner på henne xD
det är en såndärn man fäller ut ur väggen
 känner någon igen gångstilen?
I JUST HAD SEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEX
AND IT FEEEEEEEEEEEELT SOOO GOOOOOD
sen efter två simsveckor kom hon hem med en examen i konst!
OCH SEN SLUTADE JAG SPELA!!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar