3 april 2013

ATL - day 6 + annan shit

vi var 2 tjejer i klassen idag!
Jag & Jojjohh!
och fyfan vad skönt det var! :D inte för att jag har något emot de andra tjejerna, men vår klass verkar alltid bli mycket mysigare när det saknas runt 5 personer :3

på musiken satt vi i stort sett i 30minuter av timmen och gjorde ingenting för Randolf sprang runt och gjorde saker och var borta typ över hälften.

men wtf inget annat händer i mitt liv just nu
_________________________________________________________________

"your favourite song of off Dirty Work"




Time Bomb
det var faktiskt den första låten jag någonsin hörde med dem
allt tack vare sims :'3
det är ganska kul för att sims översätter alla låtar till simlish (de tar irl låtar då) och nu när jag hör den i sims kan jag verkligen den utantill (på engelska ofc, simlish skulle va sjukt jobbigt XD) AND THAT'S AWSUM




hittade den här senast igår också!
nu har jag alla all time low låtar, utom EN, som finns på spotify, i min ATL spellista XD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar