29 april 2013

will wright - the best role model ever

har just spenderat kvällen med att skriva en uppsats om en av mina största förebilder


Will Wright, skaparen av The Sims :)
uppsatsen skulle vara 700-1000 ord och jag trodde väl aldrig att jag knappt skulle nå 700 men jag fick till och med runt 1200 ord... xD
så går det när man skriver om någonting som vart en del av ens liv i 6 år :') jag önskar jag kunde säga att det vart längre, men tyvärr inte.

förövrigt har vi haft en sjukt skön dag
första timmen gick vi igenom vad vi ska ha till provet imorrn, det var nog det tråkigaste vi gjorde på hela dagen
och rasterna då, även om det är skönt med rast, så är det så förbannat tråkigt nuförtiden. jag säger inte att lektioner är roligare, jag säger bara att det har börjat blivit på samma nivå.

andra timmen satt Jojjohh & jag å plugga till provet och vi satt och garvade åt varandras förklaringar på "dödisgropar" och "rullstensåsar"
tredje timmen såg vi klart på "Pan's Labyrinth" och även om den filmen hade vissa obehagliga stunder, så var det en sjukt jävla bra film :D

fjärde timmen skrev vi på våra uppsatser, så då började jag skriva om Will Wright, och som jag sa tidigare, det är sjukt kul att skriva om någonting som man tycker om :3 och fastän jjag har lagt typ 4 timmar på att skriva uppsatsen ikväll, så har det knappt känts som en skoluppgift

leta reda på fakta om Will skulle jag nog ha kunna gjort frivilligt tillochmed!

femte timmen såg vi på film igen och på finskan så jobbade vi två och två och då är det Jojjohhs å mina underbara skolkunskaper! :'D




ja är int lika stort "fan" av William Spetz som jag var förut, men jag måste endå säga att den här videon var jävligt kul :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar