8 april 2013

hoppar från höga höjder!


FOTO AV ELINNNNNNNNN

for till yrkes imorse och satt där i två timmar :D
sen for jag till sjukhuset och sen till skolan!

kom fram till att vi har 3 provfria veckor på rad och fyfan vad skönt det är! :D fast jag föredrar nästan då vi har prov, för nu kommer de antagligen betyda att vi kommer göra jättemycket på lektionerna.

efter skolan var jag till stan och där träffade jag Helin! :3 hon letade present åt sin kompis men eftersom jag kom så slutade det med att vi bara pratade

kan ju berätta också att jag har fått boende i Uppsala! så det är bara att hoppas att jag kommer in på någon av linjerna jag sökt till!
det jag är mest orolig för är min katt.
och folk som verkligen känner mig, förstår nog också varför.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar