1 april 2013

fatality.

till slut på kvällen så filmade vi in typ en miljon filmer!










sen spelade vi MarioCart & såg på 500 days of summer :3
och det vart ganska kul med filmen

1jag laddade ner den men ingen av videorna jag tog funkade varken i datorn eller tvn
sedan hittade vi den online på en sida 

2. men jag har ju ingen sladd från datorn till tvn så jag fick
först sopa bort ALLT (och det är MASSOR) som låg på skrivbordet bara så att jag skulle kunna svänga på dataskärmen och dra ur kontakten till datorn

3. sen måsta vi svänga på hela DATORN och dra den närmre tvn för att sladden skulle räcka till tvn

4. sen lyckades vi äntligen få bilden i tvn (vilket kändes helt amazing eftersom min tv är fucking hd och awesome, det är inte min fula gamla dataskärm)

(allt det här tog ca 1-2 timmar att göra...)

5. när vi äntligen hade öppnat chrome och letat upp onlinesidan igen ville både Elin och jag ha något att äta så vi sprang ner och letade igenom hela köket och skafferiet.

6. när vi kom tillbaka 15 minuter senare med muffins och chips och skulle starta filmen så såg vi ungefär 1 minut tills vi kom fram till hur jävla dålig kvalité det var.

7. jag letade upp en ny film med bättre kvalité

8. när vi äntligen skulle börja titta så behövde jag gå på toaletten...

9. jag kom tillbaka, satte mig ner och Elin och jag tänkte börja äta våra muffins, så kom vi fram till hur törstiga vi blev senast vi åt sånhärna muffins

10. jag sprang ner och hämtade vatten

11. när jag kommer upp igen tvingar jag Elin att skriva ner allt som nyligen hänt i vår lilla bok (en bok vi har däre står roliga saker vi har sagt och random grejjs vi vart med om!)

12. sen äntligen. äntligen. äntligen.
får vi se på vår film! xD

och imorse spelade vi Sly och för typ 1 timme sen for Elin till färjan! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar