14 april 2013

ATL DAY SOMETHING (15) and sum uther stuffhhuhh

FÖRST
SORRY FÖR TYP ÖVERFLÖDIGT MED INLÄGG
men whatever

kan börja med att berätta att mitt sims hackar ;_; de känns som världens undergång
ja får väl ta bort lite mods...

förövrigt
spelade jag också Sly ikväll
och jag kom fram till
att min gråa ps3 kontroll tydligen är sönder
för vibrationen i kontrollen... asså den vibrerar int
den LÅTER ist
den ba BRRBRBRBRRHSHJEW
å man ba ;__; SHUT UP

och förövrigt
tar vi nästa ATL
(ni trodde jag hade glömt bort det va?! HAH NEJ!)

"a song you want to see live"

den "frågan sög"
jag vill ju se alla deras låtar live xD
eller i stort sett spelar det ingen roll vad det är för låt
så länge det är DOM!

men eeh
lullabies, therapy, breakyourlittleheart
nån av dom 3...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar