1 april 2013

fika i växthuset

resten av natten spelade vi Sonic Unleashed och såg på Hajar som hajar, men den filmen var så... jag vet inte, tråkig? i alla fall hade både Elin&jag somnat igenom halva filmen

nästa dag tog vi en fuckin promenad
det är så jävla sällan jag promenerar så jag blir helt slut av att göra de nån gång xD
men som vanligt så blev det endå sjukt kul







 Elin lade sig ner på marken för att kunna få bättre foton




sen när vi kom hem igen så satte vi oss i växthuset och fikade (det var 40grader där och kändes riktigt som sommar :'3)






jag måste btw berätta
jag har aldrig känt någon människa som tar så fina bilder som Elin.
och då använder hon en fucking iphonekamera!

vem behöver en systemkamera när man kan använa sin iphone? fast jag lovar, skulle hon få en systemkamera skulle bilderna bli typ 500 gånger bättre endå, men nu vet vi i alla fall att man inte behöver en bra kamera för att ta gudomliga bilder! :)
 man behöver bara vara awesome själv

nu har jag ju inga bilder av henne här, bara de två som är längst ner på Lillis (och de på mig då men de kan ju vem som helst ta xD)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar