26 april 2013

every step that i take is another mistake to you

juste
igår innan hissan
gick ja in i klassrummet å dom enda som var där va Mille (hissalärarn) & Niklas
Niklas: får vi se på film idag?
Mille: jo jag tänkte kanske det eftersom ni har vart så slöa på sistone
jag: får vi se på film!? :'D
Mille: jo ni är så skoltrötta nuförtiden så jag tänkte det
jag: oooh :'D
Mille: ni är så förbaskat slöa och sega nuförtiden!
jag: :D
Mille: ni är nog den segaste klassen jag har just nu!
jag: TACK MILLE :'DDDDDD
Mille: ... xD

ingenting annat speciellt händer nuförtiden!
jag spelade sims och lite sonic unleashed hemma
fast jag rage quita i sonic för jag drunknade bara :D
sen så chattade jag lite med Markus igen för första gången på forever!
å vi pratade sonic spel :'D äntligen har jag någon att dela med mig av allt med sonic för tillfället! YAY!


jag skissade också shadow speaking of sonic
SÄG TILL OM NÅGOT SER KONSTIGT UT
för jag har en tendens att lyckas fucka upp något på alla mina teckningar.

jag kanske färglägger den nån gång men för tillfället vågar jag inte förstöra något :D
jag kanske skulle sluta färglägga mina bilder för dom blir ju endå bara åt helvete! xD

AND HERE'S SUM MUSICO!










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar