19 april 2013

atl day who the fuck knows - skola!

"a drawing you made related to ATL"

well
alla sånna jag har ritat, så har jag på papper och jag är alltför lat för att scanna in det.
så här får ni bara en snabb liten bild som inte bara är related utan gjord just för den här!


känn dig speciell bild!
och ja de ska inte vara nån färg i deras huvven, annars sku man ju se sämre vade stog! :D

------------------------------------------------------------------------------------------------

förövrigt
for vi till typ Bollhalla idag
och det var skitkul :D även om jag blev helt slut efter de
plus att ja typ råka kasta mig på min hand så jag typ stukade halva handen :D

sen på häken gjorde vi något grejjs me typ 105 frågor om en själv
det var ganska kul eftersom ja älskar att kryssa i luckor xD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar