16 april 2013

spotify why the fuwk haru bytt logo.

ööhm
juste
tänkte bara berätta lite vad som hänt idag
på spanskan så hade 2 stycken föredrag om resmål
så alla fick typ jättestor lust att fara till nån fin strand och njuta pga alla bilder de visade
själv fick jag lust att fara till typ New York elr London ;_;

jag vill fara till ett stort shoppingcentrum eller bara gå runt på en gata med små affärer (som typ Drottninggatan i Stockholm, men där har jag vart så många gånger nu)
de skulle vara helt underbart att fara till en stor stad med massor av affärer och BILLIGA AWESOME saker!!!


(förlåt Elin för att jag tog din bild. jag bara var tvungen.)

AH EVERYONE COPYCAT BY ELIN.

iaf

eehm
juste
sen hissa
uhhh ;_;

å sen efter skolan for jag till stan med Linda
och vi for till Ålcom & leta ny mobil åt henne!
kan ju lugnt säga att jag hade sjukt kul på Ålcom XD egentligen vet jag inte riktigt varför men kul hade jag iaf!

nu har jag just gjort en speedpaint och nu ska jag ta och spela SLY! :D
YEAAAAAAAAH.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar