1 april 2013

fuck off everyone.

har haft typ världens mest amazing påsk på flera år! :D
ELIN KOM JU HIT! YAY! <3

ehm
men först i fredags
spelade jag sims typ hela dagen
jag minns egentligen inte ett skit av vad jag gjorde, men sims är alltid kul! :D

på lördag så kom Dan&Susanna hit å åt middag och jag satt hemma och tog typ 10000 bilder av mej själv pga boringhet :D



hoodies, headset och camwow retro gör det alltid lika kul att ta bilder
älskar min "u so pugly (ugly)" hoodie btw :'3

sen hann jag bara äta mat så kom Elin! :D
och seriöst
det hann inte ens ta 5 minuter så hade vi filmat in en ny film av saker vi misslyckat med!




efter det tog det typ bara 30 minuter innan vi hade filmat in vår andra film



sen kom vi till Jojjohh å där möttes vi av att Julle å Jojjo gick runt i vänliga piratlappar
sen satt vi i Jojjohhs rum i nån timme å sen vade äggjakt
jag ork int dra upp några detaljer, vi hittade alla 69 (?) ägg iaf efter några timmar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar