24 april 2013

explosion & skogsbrand?

hmm
tydligen
så har det vart en explosion typ 200-400 meter från mitt hus.
vid lilla golfbanan
eller jag vet int om det var en explosion, men det lät som en
för det smällde sjukt högt och jag trodde först det var pannan.. xD
sen hörde jag brandbilar och så såg jag att det var asmkt rök och eld borta i skogen

well
folk säger ju att man missar massor när man är hemma och är sjuk
men nu är det nog snarare folk som missar massor

och sedan är det såklart en massa idioter som ska köra dit och se vad som hände
wtf tänker männskor med
tillome jag vet att det är fittan det dummaste man kan göra ._.


I ALLA FALL
förövrigt så klippte jag ihop en ny video idag! :D




varning för mina underbara skrik
tur att jag inte spelar amnesia eller så, fast då skulle jag nog va förstelnad av skräck istället

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar