9 april 2013

FOLKIS + SLYYYY

oh oh oh!
nu innan jag ska spela lite sims som avslut på dagen
så skaja berätta
att vi var till Folkis idag!
och vi hade så sjukt kul!

vi blev indelade i 2 grupper
jag, Linda, Jojjo, Alexandra & Lisa
och alla andra i den andra
och först gick vi till typ konstateljén & satt å rita svartvitt i en timme
sen hade vi rast så vi satt i en soffa i solen å pratade

sen hade vi kommunikation, å de va typ de roligaste enligt mig, för vi börja me att sitta å prata å sen lekte vi namnlekar å sen gjorde vi nån annan grej då vi fick springa runt på folkis å leta upp olika saker som tex en slev & en spik
sen vade lunch så vi satt å prata ännu mer vid ett bord

å sen keramik då vi gjorde typ tavelsaksfyrkanter me glasfärg i :D de blev nog awsum!
jag blev så glad att jag fick en underbar grupp också för om hon hade räknat in oss 1,2,1,2 som hon sa först att hon skulle göra så skulle jag nog hamnat i en ganska tråkig tror ja xD men nu fick ja va me mina awesome vänner! :D

sen när jag kom hem låg:


SLYYYYYYYYYYYYYYYY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
i brevlådan!!!!!!!!!!!!!!!

herregud äntligen fick jag mitt spel efter 2 år :D elr tom mera eftersom

för typ kanske 4-5 år sen spelade jag ut tredje spelet å redan då ville jag ju ofc att det skulle komma en fortsättning!
år 2011 fick vi veta att det skulle KOMMA EN FYRA!!!!!!
senare år 2011 fick vi veta att de sku komma ut 2012
fast i 2012 fick vi veta att de sku komma 31 december 2012

fittans jävla.

iaf men efter nyår år 2012
fick vi veta att de sku komma i februari 2013
i usa
så efter februari
fick vi veta att de sku komma till EUROPA 29 mars 2013
för några dagar sedan
BESTÄLLDE JAG ÄNTLIGEN SPELET FRÅN DISCSHOP Å NU HAR JAG DET! XD

så Julle kom till mig efter hon vart i skolan och vi har spelat bland annat Sly och Epic Mickey ikväll! :D OCH SPELET VAR SÅ JÄVLA KUL
AAAAAAWESOMEEEEEEEEEEEEEEEEEE
IM SO HAPPY

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar