18 april 2013

doesnt matter how old you are, children's programs are still the best

jag gjorde något helt annat igår
jag såg på Sonic! xD
men helt ärligt, så älskade jag verkligen Sonic när jag var liten, men jag hade int alls sett så många avsnitt av de (ja hade bara typ alla spelen...)
så nu när Elin var här sist å vi spela ett av mina gamla Sonic spel (eller gammalt, de e till ps3 xD ja har aldrig spelat ut de, ja fassnade på andra banan ._. such a sucker.) så fick ja sån lust att se på hela serien :D så igår började jag!

så nu är de bara att ta sig igenom 3 säsonger japansk humor!




jag har till och med hittat en av mina favoritdelar! xD
eller hittills...

aah barnprogram <3




la dessutom just ut en video från förra fredagen
kan ju lugnt säga att jag inte haft så kul på gympan på länge å ja va int ens med! xD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar