6 april 2013

LASSAS + ATL day 9

det påminde jättemycket om sommar idag när jag vaknade!
1. solen sken
2. jag låg och sov till typ 12 med katten en halv centimeter från ansiktet
3. jag tog en dusch när jag vakna
och såklart
4. mina föräldrar syntes inte till någonstans.
exakt som sommar! när man vaknar och inte vet var ens föräldrar håller hus! :D
tydligen så var dom i stan!

förövrigt drömde jag också inatt om att min mormor ville få mig att börja lyssna på klassisk musik... 

annars spelade jag sims hela dagen! tänk vad ett spel kan göra en lycklig! :) har spelat det varje dag nu sen jag installerade det igen och jag hoppas att jag kommer fortsätta ett bra tag till!

sedan var vi till Lassas ikväll också.
det var bara Jojjohh, Jennifer & jag där för Jakob "glömde" >:C
men vi hade endå sjukt kul för vi spelade kort och jag har inte skrattat så mycket sen Elin var här senast (vilket var förra helgen, men whatever! xD)

Ann: det finns morötter!
jag: ååh det vill jag ha! eller är dom kokade? isåfall vill jag inte ha...
Jennifer: kokade...
Jennifer började skratta
jag: va? vad skrattar du åt?
Jennifer fortsätter skratta
jag: Jennifer? vadå? vad är det med kokade? va? o_o
Jennifer fortsätter skratta jättemycket
jag: Jojjoohh!! vad är det med din syrra?!
Jojjohh: va? Jennifer? vad skrattar du åt?
Jennifer: kokade!!!
Jojjohh & jag: what? O_O
Jennifer: HON SA KOKADE
Jojjohh & jag: .................
Jennifer: DET HETER KOKTA!

sedan satt Jojjohh & jag å skrattade åt Jennifers sjukt hemska humor.

dessutom fanns det ett jätteläskigt barn där (jag har skrivit om samma unge nån gång förut) som satt och skrek och klättrade upp på Jennifers ben
usch. småbarn är så jobbiga ;_;

--------------------------------------------------------------------------------------

"your favourite picture of Rian Dawson"

ehh... oj... detta blir svårt.


vi tar den här för han ser ut som en hundvalp! :D dessutom är de här en av de enda bilderna som han har mer hår än snaggat!

och det är inte fint med snaggat hår.
punkt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar