19 april 2013

the beginning of the end! not really, but i would like to have that title

fick ett arbetsprov förut till GUC
jag orkar inte berätta närmare om det
men det här har egentligen inget med uppgiften att göra (eller lite då, det skulle handla om en pirat)
men mamma tyckte att jag skulle rita en bild till och skicka in den bara för att visa att jag "kan rita" i datorn


så jag gjorde denna!
det handlar om en man som har önskan att bli pirat å de här är en bild från "the very beginning" när han just gett sig ut på havet i en liten jolle

själv
så är jag inte alls nöjd med bilden.
det enda jag gillar är skuggningen på min jolle
annars nej.
men när mor såg den
och när elin såg den
så ville båda att jag skulle ta den ._.

och eftersom jag inte orkar eller har tid (det ska va inne på måndag) så gör jag väl så då!

anledningen till att ja överhuvutage skrev de här var väl för att jag vänta på att min all time low låt skulle ta slut så att jag kan fortsätta se på SONIC! :D

Å DEN E SLUT NU SÅ HEJSVEJS
lol nej jag tänker int säga hejdå i min blogg... de är så drygt

ehm
cola är gott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar