25 april 2014

A LITTLE MORE BLONDE A LITTLE MORE STUPID BUT THATS THE RULES ISNT IT?

hm vafan har jag gjort
var till Folkis igår & nu är det tydligen officiellt att jag slutat
med allt utom teatern dvs
den vill ja vara kvar på
det är dessutom jättemysigt
när jag kom dit började det med att Selli tog med mig till Ateljén för att sitta å måla å rita å vi pratade jättemassor
sen var jag väl i stort sett mest med henne hela dagen.
satt med de andra vid lunchen också och vi diskuterade dinosaurier och massmördare xD

och idag for jag till stan för å kolla om min Belli Benelli va klar (moppen whatsoever) och tydligen visade det sig att hon skulle bli klar först mot 5tiden ._.
så jag stack hem till mamma & spelade svampbob mot 2-3 då jag for in till stan å väntade på att Linda sku sluta
jag så älskar att vara blond igen även om jag önskar att det skulle va min naturliga hårfärg & int någon fakeblond

dock stannar det inte länge.

för ikväll for jag till Julle och vi spelade wii bland annat och Linda & Jojjohh blekte min utväxt

ser ertapprade jag Julle med att räkna mina pengar?!
WHAT KVINNA?!
hon bara låg där på golvet med min plånbok & mina pengar & sorterade dem.. XD

typ sötaste hunden nånsin

sen såg vi nån film med Eddy Murphy som var awsum men ingen aning va den hette dock.

och HÄR är mitt hår nu
man ser tom här mina gröna toppar XD
men nog fan gjorde mina vänner ett bra jobb för blekare huvud har jag aldrig haft


 jag så älskar denhär bilden
ingen aning riktigt varför
och jag vet egentligen int ens om den har nån mening elr nått
men jag älskar den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar