17 april 2014

tack för att ni existerar.


jag har de finaste vänner som existerar och jag är så sjukt tacksam för att ni finns ;_;
trodde vi från khs skulle tappa kontakten och det gick ett halvår utan att vi träffades så värst mycket, men nu i 2014 när jag har sett dem flera gånger i månaderna så inser jag hur jävla mycket jag älskar dem allihop och hur glad jag blir av att umgås med dem. 
vi kanske är helt olika varandra hela bunten, som Jojjo gillar musik & manga, Julle är galen i fotboll, Linda spelar trumpet & Jojjohh är väl den enda som påminner mest om mig XD MEN vi är från samma by också så that's my logic. helt sjukt hur vi hållit ihop trots våra olika intressen whatsoever men jag älskar er och glöm aldrig det ;_;

och Elin ofc som int hör till KHS men jag minns fortfarande dagen då vi träffades för nästan 9 år sedan på simskolan i Torp & det åskade ute så vi satt inne i ett litet hus hela bunten & Elin kom fram & kommenterade något om vädret och jag flinade och nickade & sen när simskolan var slut kom Elin med mig hem & hon berättade att hon hade en vårta under foten & då berättade jag att maskrosor hjälper mot sånt och det var bara början på 9 underbara år tillsammans med massor av äventyr & sjukt dåliga skämt.
ni fattar väl att vi är helt sjuka tillsammans när en av de första sakerna Elin & jag pratade om var fotvårtor? XD
jag älskar dig bästavän & jag hoppas att vi har minst 99 år kvar & att vi är vänner å skriver fakebrev åt folk & tar helt fula selfies i helvetet elr vart vi nu kommer hamna när vi dör.

~~ I kiss the scars on her skin, I still think you're beautiful, and I don't ever wanna lose my best friend.~~

1 kommentar: