3 april 2014

jag fattar int hur jag alltid hatat mitt liv när jag saknar det nu

det var faktiskt jävligt skönt att stiga upp 8 idag
ja sku egentligen ha farit till BUP
men min tid blev inställd
å istället för att gå å lägga mig igen
gick ja ner å spelade Sonic Unleashed resten av morgonen

någon gång bytte jag å gick upp å spelade sims ist
åsså satt ja resten av dan å spelade de + läste + lyssnade på musik
ja är expert på att göra saker samtidigt! xD

å ikväll for jag till Linda & vi gjorde egentligen int heller så mycket, typ åt kokosbollar & pratade lite
å ja kom nyss hem å tog en dusch 
SERIÖST
jag har vart lyckligare än på så länge
det är helt fucked up med tanke på vad jag fick veta igår
men.
allting är som det ska vara
nästan bara
det enda som saknas är min kissekatt

 my dash did a thing
ja älskar när tumblr lyckas med sånhärnt
när dom kommer efter varann å passar ihop perfekt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar