20 april 2014

JULLEKVÄLL!!!!!!!!!!!

kommer direkt från en askul kväll hos Julle
det är första gången jag vart dit sen säkert i somras nån gång
whatever så spela vi MarioKart & Rayman
å ja lyckades spotta ut julmust över halva mig själv
yes vi dricker julmust ist för påskmust på påsken

men det var SÅHÄR:
jag hade redan typ skrattat ihjäl mig (jag sitter alltid å garvar när ja spelar rayman med julle)
och dessutom eja täppt i näsan när ja e förkyld så ja tror de var min förkylnings fel
men jag var död i spelet whatsoever
å Jojjohh & Julle kämpade för att vi sku klara av banan
å ja tänkte "men dricker ja lite kanske ja kan ta en paus från allt skrattande"
jag TOG mitt GLAS
och precis när jag hade hällt julmust i käften
hör jag Jojjohh & Julle som skriker på mig
å ja ser att JAG?! är den ENDA?! som LEVER?! i spelet?!
OCH PRESSEN + PANIKEN + JULMUSTEN = EXPLOSION
såja typ spotta ut julmust över hela mig själv för ja börja skratta så jävla mkt
å nu har ja julmust i ärmen på min all time low tröja :c

sen efter allt de
så såg vi The Mask
JA FATTAR INT HUR JA ALDRIG SETT DEN FÖRR
MEN DEN VAR SÅ JÄVLA AWESOME
och dessutom att JIM CARREY va i den gjorde allt 192741934713 gånger bättre för han är så jävla underbar ;_;


älskar så domdär svarta fucking linjerna men ja orkar int fixa det.

klockan e int ens 11 men ja tror fan ja ska gå å lägga mej redan för ja tror ja har feber igen x_x
ja borde inte träffa folk när ja har feber
har vart ute hela veckan å träffat typ alla männskor ja känner
literally
förlåt till alla jag har smittat med min förkylning ._.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar