20 april 2014

BACK TO THE MEDELTID

yeshyesh jag köpte dehär spelet för 100kr på coop så ja testa de häromdan

 ja döpte min drottning till Morgan
för killnamn är bland de coolaste man kan ha på en tjej
dock så kallar spelet henne för Lady Morgan, men whatever, det låter nästan ännu bättre

 hon fick turkost hår bara för att ja märkte att man kunna ta vilken färg som helst, så ofc fick hon bli kind of min simself
en random skäggig gobbe kom å buga sig för henne

 ingen aning vad han ville.
med tanke på att jag är drottning, ville han väl bara ha mina pengar

 O.O
som jag sa.
HAN VILL BARA HA MINA PENGAR.
och en båt

 idk men jag HATAR kamera vinklarna.
MAN KAN INTE ANVÄNDA TAB.
i sims 3 använder man tab för att ta bilder bättre
HÄR GICK DE INT Å DE GJORDE MIG FÖRFITTIG

 HON UPPTÄCKTE EN BUSKE OMGGGOMGMGGG

 isn't she lovely?!

 Lady Morgan: wahmahgod a big muscular guy!

 Lady Morgan: LET'S FIGHT HIM!
LOGIKEN?!

 KVINNAN FÖRLORA?!?!!!

 hanske?

 hon släppte den på marken
StorBiffigKille: NÄ NU!

 FRICKIN INTENSE

 VA GÖRU KVINNA UPPUPPUPP!

 YEEEAAAAH

 AWESOME LADY MORGAN AWESOME!

 StorBiffigKille: Damn it, ja sku ha gett henne blommor ist :C
Lady Morgan: PEASANT!

 MWAAAHAA

 RandomUnge: GE MIG PENGAR DROTTNING JAG BEHÖVER
Lady Morgan: Shut it kiddo, I'M ON MY WAY TO STONE SOME GUY!

 literally
han hade kallat någon sim fula ord

 så...
wait for it...

 Lady Morgan: OMG THIS IS SOOOO EXCITING!!!

 SÅ!
här!

 dendär feta gubben ser så himla awesome ut

 jag så njuter av detta

 oh dang it woman, YOURE A QUEEN FOR FUCKS SAKE

 Lady Morgan: Oh hello peasant

 Lady Morgan: TA EN BLOMMA KÄRA SNYGGA MAN OCH BLI MIN MAKE OCH FÖD MINA BARN!
oh wait what

 DEN BITCHEN
HAN SLÄPPTE BLOMMAN PÅ MARKEN

 å sen TRAMPADE han på den!!!!!!!

 WOP
BlondVitHårigaGubbe: ÅH MIN DROTTNING DU GÖR MIG GLAD! *sticker armen genom drottningen*

seriöst min humor ja skratta nyss åt va ja själv skrev ;_;

 Lady Morgan: BLOMMA?!

 Lady Morgan: Hoppas ja får en blodig kniv!

 ZZZZZZZZZZZZ

idk vad jag tyckte om spelet dock
det var rätt kul
MEN DE DÄR FUCKING KAMERA VINKLARNA
JUST WHY EA WHY?!

ska helt klart fortsätta spela nån gång men vet int om de blir me Lady Morgan för ja tror ja glömde spara spelet...
WHATEVER.
DET VAR SIMS MEDELTIDEN.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar