10 april 2014

hejdåreka

honestly
det finns inget bättre än min säng i Eckerö
när ja flyttar
ska ja så ta med mej den sängen oavsett hur mkt problem det kommer skapa.
förra veckan på måndag
och igår.
YES jag har apple logon & Rainbow Dash på min dator.

vadå stökar ner? skojjar ni med mig?
tom golvet ._.
ASSÅ JA VET INTE VAD JAG GÖR
MEN NOG LYCKAS JAG FAN ÄNDÅ,
dehär var vad Julle & jag (Linda & Jojjohh va å me då va? XD) gjorde i typ åttan
herregud ja måst hitta inlägget så folk fattar va ja menar
BRB!


omg de tog så länge
fast ja har haft askul medan ja leta whatsoever
men där
LÄS.
från åttan.
(de e typ lite ovanför mitten xD)

GELE OCH NISSE VAR MED OCKSÅ OMG
herregud ja kom ihåg allt annat
nu fattar ja vrf ja glömmer viktiga saker så lätt

sku Linda sagt ja så sku ja helt klart ha gjort de
men tydligen så ska de funka för ja visa de för Elin å å hon sa de så xD


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar