23 april 2014

IM BLONDE AGAIN FUCKERS

JAG FOR OCH AVFÄRGADE MITT HÅR IDAG
 JAG ÄR FAN BLONDARE ÄN NÄR JAG BLEKTE HÅRET.
HUR?!
HUR HUR HUR
och vackra gröna toppar
för MANIC PANIC IS REAL SHIT
DET GÅR ALDRIG BORT TYDLIGEN NÄSTAN IAF
känner mej som en liten fjortis dock
jag vill ha mörk färg fort men på samma gång gillar ja denhär färgen men mörk färg men blond men färg men blond men färg men what?

och så var ja till lilla Ebba som blev 5!
satt och lekte med denhär gullungen i typ en stund
lekte = hon hällde ut alla pärlhalsband ur lådan, bara för att plocka i dom igen: repeat 4-7times.
sen kom Gabriel & plockade i allt igen
och precis när Gabriel gick därifrån så hällde hon ut allt igen
å Gabriel kom tillbaka å plockade i allt igen
sen kastade Gabriel halsband på mig
och sen blev det kindof halsbandskrig där vi satt å kasta halsband på varann
aah ja älskar de där ungarna ;_;

 ---
 ---

de här är också två idioter jag älskar
just wtf alla våra konversationer.

här är en ballong till de som faktiskt orkade läsa igenom våra kik konversationer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar