27 april 2014

WHAT ETT BAND?! + SURROUNDED BY HOLLYWOOD UNDEAD?


DET VAR ETT FUCKING BAND?!?!?!?!!

JUST OMG THE WAY YOU FIND MUSIC THESE DAYS.
NU MÅST JA LYSSNA PÅ DOM Å BARA HOPPAS ATT DOM ÄR LIKA AWESOME SOM DENNA BILD.

~~~

whatever så
for jag till Linda igår
å vi drog ner hela ps2an
å spelade Svampbob & Need For Speed & Buzz
å sen lagade Linda plättar medan Jojjohh å ja fortsatte att spela Svampbob (teamwork ftw)

Lindas plättar blev jämnt svarta whatsoever.
men det blev gott ändå!
och vid 6tiden for Linda & jag in till stan för att se Joe Labero

DET
om något
VAR AWESOME.
jag trodde det sku vara en vanlig trollkarl för barn typ
DET VAR INTE DET.
DET VAR SÅ JÄVLA MKT MERA AWESOME.
MED LÄSKIGA TYPER I GASMASKER OCH LÅNGA SVARTA ROCKAR SOM GICK RUNT DÄR
dom kom btw fram till mig å sprutade rök på mig
JAG AV ALLA MÄNNSKOR
jag kände mig så utvald
fast antagligen la dom väl märke till hur fucking ivrig jag blev så fort jag såg dom för ja typ satt å hoppade i stolen för att dom såg så jävla coola ut
sku velat haft hela bunten som mina bästa vänner

det kändes tbh som att vara omringad av Hollywood Undead
så det var typ fangirling moment även om jag visste att det int var dom

och whatever Joe Labero var också helt sjukt grym
dock fatta man redan innan han började med alla trick vad som skulle hända för att det var såndärna normala men ändå coola saker
det var ändå kul när saker bara försvann rakt framför ögonen på en xD

TACK LINDA FÖR ATT DU TOG MED MIG!

btw jag gillar redan Brand New & jag har bara hört 1 ½ låt än.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar