16 april 2014

DISNEY CHANNEL + CHOKLAD

jag fattar inte hur det existerar människor som faktiskt tycker om att vara förkylda?!
WHAT?!
ja har int ens mkt förkylning, bara lite feber + hosta, å ändå äre så jävla hemskt att man har lust att slå en spade genom väggen ;_;

ja kommer vara expert på förkylningar när ja är typ 40 för varje gång ja blir förkyld googlar ja på alla fucking huskurer som existerar
CHOKLAD HJÄLPER MOT RETHOSTA
VET NI HUR GLAD JAG BLEV NÄR JAG FICK REDA PÅ DET?!
så jag har sett på Disney Channel hela dagen å käkat choklad & druckit varm choklad å spelat My Little Pony på mobilen!

tbh har ja haft en rätt skön dag men JAG VILL BLI FRISK.
å snart har ja sett klart andra säsongen i Skins :c
DEN SERIEN ÄR FÖR BRA

CAPS LOCK ÄR AWESOME BTW
VAD SKULLE MAN GÖRA UTAN CAPS LOCK
*that awkward moment när ja ege håller in shift ist för de känns så mkt lättare hashtagwtf

mina helt klara favoritprogram på disney/nick just nu är nog Gravity Falls, Fairly Odd Parents, Svampbob ofc å typ iCarly
å alla andra gamla som påminner mej om min barndom ;w;

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar