1 april 2014

ONE PIECE DRICKA!!!!!!!!!

LÖRDAG:
 jag vaknade med världens fluffigaste hår

 å spenderade den vackra morgonen med att ta selfies i Elins rum

 SEN var det dags för ÄVENTYR!
med andra ord
fara till Sandudden(?) för den roligaste gungan ever

 ITS MY FUCKING EYE
ja så älskar mina ögon ibland ;_;

 ITS DA SKY

 efter att vi hade vart vid dendär gungan i typ 2h gick vi till en strand

 mitt hår blir så awesome i dendär effekten xD
DE BLIR LILA
Å JA HAR INGEN ANING VRF
ja måst färga mitt hår lila snart
har några burkar manicpanic hos mamma som väntar på mej


 Elin & jag bestämde oss för å gå tillbaka till gungan å då hittade vi en gammal julgran!

 Å DESSUTOM KOM MARKUS MED DÅ!!!
 plus att vi hittade en såndärn pinne med skyltar (totalt hjärnsläpp om vafan de heter) som vi tänkte ta med oss till Ica

men nah
Elin & jag for å åt pizza ist å sen for vi till Coop med hennes föräldrar
Å VET NI VAD JAG HITTADE DÄR!?!??!

DETTA!!!!!!!!!!!
ONE PIECE DRICKGREJJSIMOJJS
Å JA STOG DÄR VID HYLLAN Å BARA STIRRA PÅ DOM FOREVER
de fanns 3
å de var tydligen Grönt Te å ja valde den som va original med Luffy på
DEN VAR SÅ AWESOME
Å DET SMAKADE SKIT
FYFAN VAD DET VAR ÄCKLIGT
men one piece <3

här har ni en video där ja hittar onepiece dricka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar