22 april 2014

JULLEMUNK

omg jag har 1 sidvisning för idag just AHMAHGAAWD THANK YOU <3
å ja tror inte att den var av mig själv

JAG KÄNDE MIG FRISK IGÅR NÄR JA VAKNA!
ja var så glad
å sen steg ja upp
å sen spelade ja sims
å sen på kvällen for ja till Julle
IGEN.
å när ja kom dit var ingen hemma
men dörren va öppen
så jag gick in å satte mig på soffan
sen kom Linda
å ja bjöd in henne
å vi satt där å åt chips
en stund senare kom Julle hem

Å SEN SKU VI BAKA MUNKAR
eller Julle stog å laga smeten å gjorde typ ALLT
ja fråga typ 7 gånger om hon behövde hjälp
men hon svara ba NÄH

men sen fick ja blanda runt i bunken iaf
å sen fick ja hälla mjöl
å när Julle fråga om nån ville sätta på wiiet
gjorde jag det
alla som var där vet vad som hände
inget hände egentligen
men det var kul XD

SEN spelade vi RAYMAN
å SEN bakade vi MUNKAR
å lagade GLASYR i regnbågens färger
å sen spelade vi MARIOKART

 THAT FUCKING WINDOW
förstörde mitt ljus!

sen förstörde det Jojjohhs huvud.

jag lade märke till att typ i alla mina senaste inlägg så är rubriken skriven med caps lock
jag bara gissar
men jag tror att jag har vart något speedad överlag på sistone
och dessutom får caps lock allt att se mera.........
..........
svenskt ord för exciting? ._.
UT!
EXCITING
YA KNOW
BCUZ MY WHOLE BLOG IS EXCITING.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar