13 april 2014

I'M HAPPY! + lassas

woops
haj
eh
vad har ja å säga
ja sover till typ 2 alla dar
å är vaken till typ 4
ja fattar int hur ja ska göra de få dagar ja faktiskt far till skolan
men whatever
JAG KÄNNER MIG GLAD!!!
första gången sen JULI jag faktiskt kan säga att jag mår bra!
och vad har jag gjort då?

- träffat Elin
- träffat mina khskompisar
- SPELAT SIMS FFS (ja är fucking beroende igen å spelar typ bort halva dygnen å sover andra halvan)
- PLAYSTATION BLIR MAN Å GLAD AV 
- böcker ;_; the fault in our stars ftw omg den boken asså ;_;
- DEVIANTART! IM BACK AGAIN KUSHELL! <3
- åsså har ja vart i Eckerö i 2 veckor nu

vet int om de är de som fått mej å må bättre igen eller om de bara har blivit så
fuck jomala alla vet att eckerö är bäst (ja sku så aldrig sagt dehär för 1 år sen.)

whatever
igår kväll for jag till Linda & träffade mina sötisar igen
å vi spelade CLUEDO PÅ TV!
DE ÄR SÅ COOLT
LIXOM ETT SÄLLSKAPSSPEL FAST PÅ TV!
#omgbacktothe90s

söta Trolle, den här hunden är så underbar ;_; DEN ÄR SÅ FLUFFIG
IT'S SO FLUFFY I'M GONNA DIIEEE
jag är SÅ vacker. just shiet.

å idag gick jag till Lassas för de var årsmöte å en massa gamla männskor å sen Jojjohh & Jennifer ofc å vi hade faktiskt riktigt kul!
 ja skrev i gästboken dessutom
alla skrev så coolt
å fort
å ja KAN int skriva mitt namn sådär
men man ser ju iaf vem som är jag

EFTER ALL GOD MAT VI FICK!
gick vi hem ti Jojjohh & bakade BROWNIEMUFFINS!


sen satt vi mest bara å prata å tryckte i oss mer muffins å mat å nu är ja så jävla mätt så ja vill int se mat på 5 år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar