15 april 2014

FRAMTIDSPLANER

uhhj ja vill färga mitt hår igen
är så trött på min bruna (?) utväxt ;_;
VAR INTE JAG BLOND I MITT TIDIGARE LIV?!
varför får ja brun utväxt, ja älska mitt blonda hår ;_;
int nån äckligt blondbrun
USCH.

whatever hatar ja att sova hos mamma.
det är otroligt hur fittig man kan bli på en kattunge men ja vet int hur många gånger ja har kastat henne tvärs genom hela huset.
no kidding.

ja börja min dag me å fara till BUP
idk ja funderar på å byta psykolog

annars så
sen gick ja in till stan för å träffa Linda & hennes lilla vän Mirjam
vi gick till Hesse & åt hamburgare å ja tror vi satt där i typ 2h å bara pratade å ja hade faktiskt riktigt kul
Linda & ja planerade sommaren
vi ska till
Gröna Lund
nått vattenland
tågluffa i Europa
Ungern å åka luftballong
Disney World i Paris OCH Florida (så vi vet vilket som är bäst sen.)
Enklinge ofc
sova i Kattnäs nån natt
idk sku vi tälta?
till Venedig tror ja?
till Japan
å Kina å gå på muren å käka bambu å gosa med pandor
Australien å rida på kängurus
till Norge å se på norrsken

ja tror det var allt but I'm not sure.

å nu eja typ förkyld med feber? första gången feber sen typ november omg
så ja blanda ihop nån jävla häxdryck med grönt te (ja hatar te.) honung (ja hatar honung) ingefära (ja hatar ingefära) & citronpeppar (vi hade ingen citron, citron tycker ja dock om)
det smakar ingenting
lite surt när man får citronpepparbitar i halsen som sitter kvar å bränner
men annars nah
gott vare fan int ändå.

VAR ÄR MIN BÄSTA VÄN NU DÅ SÅ JA KAN SPELA MINECRAFT?!
WAAAH ELIN LOGGA IN PÅ SKYPE ;_;;;;
ja så älskar när man ser gifs från filmer/serier på tumblr å FAKTISKT VET VIKKEN FILM/SERIE DOM TILLHÖR.
när man INT vet de dock sitter man där frustrerad å vet inte hur man ska göra för att hitta den.

DENDÄR GIFEN DOCK
ÄR FRÅN MIN FAVORITFILM.

1 kommentar:

  1. tror jag testat precis allt ;;-;; kan va så trött att kroppen värker, så trött att jag int kan tänka, ändå omöjligt å sova ;-;

    SvaraRadera