13 april 2014

UPPSALA

det roliga me å fara till Sverige
är hur mkt man sover
först sover man knappt alls på natten för man går å lägger sej så sent
sen sover man på båten
sen sover man i bilen
å när man kommer fram dit man är
så går man å gör sånt man ska
sen somnar man i första bästa stol/soffa
åsså fortsätter de så hela dan typ
sen sover man i bilen påväg hem
å sen på båten påväg hem är man klarvaken.
och det är man resten av hela natten å lyckas int somna förrän typ 5.

om ingen lyckades lista ut de, så var ja till Sverige idag.
pappa jag å hans tant for till Uppsala & dom lämnade mej på Gränby Centrum
ja slösa bort typ alla pappas pengar.
ja köpte shorts
linne
mjukisbyxor
skor
öööhm presentER åt Elin
KLISTERMÄRKEN!
TEJP FFS
typ garnliknande grejjs
cherry coke, vanilla coke & dr pepper cherry
CHERRY COKE SMAKADE KÖRSBÄR #chock
eehm
ja köpte tom ett simsspel
medeltida grejjset för 100kr
THAT PRIS SO BILLIGT OMG FÖR ETT EA SPEL.

å nu sitter ja hos mamma för första gången på 2 veckor å blir galen på min fucking kattunge SOM SPRINGER RUNT ÖVERALLT.
HON RÅKADE HOPPA IN I MITT BEN
HON BARA SKUTTADE OMKRING ÅSSÅ GICK JA DÄR ÅSSÅ DUNK SÅ HOPPA HON IN I MITT FUCKING BEN.
ZELDA WTF GÖR DU?!
nu sitter hon på min dator ;_;
ja blir så nervös med henne i närheten.

ja ork int lägga upp nån bild för ja är lat.
wait i regret myself
LÄSK
ja ska spara burkarna för att ja älskar att samla på saker
cherry coke var faktiskt rätt god ändå
om man gillar körsbär dvs för de smaka bara körsbär XD

OCHOCHOCH!
barnen fick ta ballonger på BÅDE Max OCH Coop!
OFC TOG JAG OCKSÅ!
Max ballongen e dock mörkblå men whatever
BALLONGER! <3
gillar att ja var den enda över typ 7 som gick runt med ballonger :D

Å HÄR ÄR MIN FUCKING KATT
SITTER DÄR Å E EN SÅN LITEN BITCH
GET OUT OF HERE
men hon är så söt så man bara måste lyfta upp henne å pussa på henne emellanåt.

NU SKAJA SE PÅ SKINS!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar