3 april 2014

NRM?! + COSMONOVA OMG

SÖNDAG:

Vi for till Naturhistoriska Riksmuseet
varför?
för att vi båda älskar museum.
THAT'S WHY.

 se vad vackert det är
jag har inte vart dit sen jag var typ 10 elr något liknande
mycket hade dock inte förändrats, men det var ändå rätt kul igen

 typ denhär tex
den kom jag ej ihåg
en jättebläckfisk!
en riktig dessutom!

 den här är riktig den med!!!

 ja är expert på å få med fingrar i bilden.

 dehär var SÅ coola för dom LYSTE
de var som om nån hade satt lampor i dom
just awmahgawd

 MAMMUT

 den har en fucking mustasch

 sötaste djuret på hela stället.

 idk typ val?

Vi var dessutom på Cosmonova & såg Flying Monsters 3D
SOM VAR SÅ AWESOME
ja fick svindel å blev helt yr i huvvet flera gånger av alla jätteödlor som flög runt i taket

 den underbart branta rulltrappan ner till tunnelbanan...
har ni ingen respekt för höjdrädda männskor?! D:<

 waah ja ÄLSKAR att åka över broarna i Stockholm.
det är så underbar utsikt
å det är så vackert
ja sku kunna sitta i timmar å bara stirra på hela utsikten

å innan ja for hem mot Åland
fick jag världens finaste låda av Elin c:
innehållande en massa små lappar som hon skrev för att jag ska må bättre c:
fy jag har en sån underbar syster så det är inte sant
vet inte vad jag skulle göra om jag aldrig hade träffat henne ;_; <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar