3 april 2014

People will let you down... But a real friend wouldn't do that.

  • 1. How tall are you? typ 170cm?
  • 2. How many relationships have you had? 1 + det jag har med min säng
  • 3. What is your eye color? gråblå
  • 4. If you could go anywhere right now, where would you go? Stockholm, Fryshuset. Jag saknar männskorna jag träffade där, de var så trevliga.
  • 5. What was the last movie you watched? The Help 
  • 6. What was the last thing you drank? WATER FFS
  • 7. What is something you’ve done that you really regret? börjat på Folkis.
  • 8. If you’re not a vegetarian, how do you like your meat cooked? hur som fucking helst. kött som kött ja äter de på alla sätt, ja är väl förfan inte rasistisk heller?!
  • 9. What are your favorite bands? :'D All Time Low, Pierce The Veil, Sleeping With Sirens, My Chemical Romance, Hollywood Undead, Simple Plan
  • 10. Least favorite bands? IDK de är int direkt nått ja håller reda på
  • 11. What countries have you been to? Hm. Sverige, Finland, Danmark, Lettland, Kanarieöarna & Storbrittanien
  • 12. If you could speak any language, what would it be? Engelska ftw
  • 13. What is your favorite season? Sommar <3 
  • 14. What is your favorite Disney movie? typ Lejonkungen
  • 15. Do you have a Skype? jorå men inga vänner! xD
  • 16. Do you have any embarrassing email addresses? If so, what are they? faktiskt så nä men ja gillar int min nuvarande email för den suger å är så tråkigt seriös
  • 17. What is your favorite color? turkos, blå, svart, lila (den ordningen.)
  • 18. What is a trend you don’t understand? hmmmm... idk Elin sa något om att jag inte är dömande & jag kan inte komma på en enda trend jag inte skulle kunna förstå mig på nu, så det kanske är sant
  • 19. How old are you? 16 år 7 månader 13 dagar
  • 20. Did you have any crushes that you currently regret? 2
  • 21. When was the last time you were really sick? någon gång i typ november/december som jag faktiskt var sjuk sist
  • men RIKTIGT sjuk? eeh oktober stannade jag hemma senast pga det
  • men RIKTIGT RIKTIGT sjuk? ingen aning
  • jag blir inte sjuk ofta
  • 22. What is your favorite fruit? typ mandarin elr nå sånt
  • 23. Do you have any favorite fictional characters? Shadow (sonic) Luffy (onepiece) Trafalgar Law (onepiece)
  • har 5 miljoner men dedär är de 3 ja kommer på såhär.
  • 24. What was/is your favorite subject in school? historia gillade jag, men vår lärare var awesome.
  • 25. What is your favorite book? älskade Hush Hush serien, men det är snart 1 år sedan jag läste sista boken
  • 26. What is something you have always wanted to know? hurfan det får plats så jävla mycket i dendär gråa lådan med blåa lampor som står bredvid mig på mitt skrivbord (datorn ofc)
  • ja fattar ingenting
  • HUR?! HUR FINNS DETHÄR?! HUR HUR HUR HUR HUR?!
  • 27. What is your most favorite memory? ETT av alla är alla de kvällar när jag var liten & Pontus var här & jag bara satt hela kvällarna & tittade på när han spelade Final Fantasy, Kingdom Hearts & skjutspel där han dödade bl.a. zombies & jättespindlar
  • fyfan vad jag saknar den tiden.
  • 28. Who are some of the funniest people you know? mina bröder, min pappa, typ Pewdiepie? xD
  • 29. Have you ever fallen in love? jofan men det gör fittigt ont så nästa gång ska jag ta trappan
  • 30. What is your favorite animal? typ alla djur som är fluffiga. vargar, björnar, katter, hundar, lejon. inget är fluffigt, men i mitt huvud är dom jättemysiga så då är dom fluffiga & jag vill ha alla djur som finns.
  • 31. What are you most afraid of? att fortsätta leva mitt liv så som det har vart de senaste 4 åren.
  • 32. What was the best vacation you’ve ever been on? när jag for till Liseberg med Elin.
  • 33. What is your favorite drink? ingen aning, det brukade va cola, men är int så mycket för det just nu.
  • 34. What stereotype do you think is the worst? ja avskyr dem alla. honestly, men det är väl mänsligt på samma gång så jag dömer ingen för att dom tror vissa saker om andra. människor är bullshit helt enkelt.
  • 35. What is your favorite flower? typ ros för att jag inte vet namnet på en enda annan blomma som finns
  • 36. How do you usually style your hair? hela håret på sned eller bara rakt & när jag är hemma har jag det alltid i hästsvans elr en boll på huvvet.
  • 37. What is your hair color? TURKOS :'D originally blonde.
  • 38. Who are your favorite actors/actresses? Neil Patrick Harris. Ryan Gosling.
  • 39. What is your favorite tv show at the moment? Sonic X... & My Mad Fat Diary
  • 40. When was the last time that you were really sad? igår. satt på ett berg i solnedgången å blåsten å grinade i typ 1h
  • jag skulle ha suttit längre, men jag kände seriöst inte mina fingrar efter den timmen & jag skakade som ett fucking asplöv av kylan
  • 41. Can you speak more than just one language? ENGELSKA! as long as i don't have too. IF i have too, I'll just fuck it all up and pronounce everything wrong.
  • 42. What are some personality traits that you can’t stand? DÖMANDE. asså allt som min pappa är. jag hatar min pappas personligheter, han är så elak mot ALLA xD
  • men jag tycker ofc om min far ändå, för han är bäst för mig & har precis min humor.
  • men jag hatar folk som dömer någon innan de lärt känna den. kanske för att jag själv är en såndärn som folk int vill lära känna just för att jag ser fucked up ut.
  • 43. What was one of your worst phases? det här året seriöst XD
  • 44. What was the most embarrassing thing you’ve ever said? "tjockis" åt en större människa. förlåt. det var ett misstag & jag ångrar det, eftersom "tjockis" är ett ord jag säger såsom typ "bitch". jag menar det inte, men jag säger det ändå
  • karma bitch, förlåt.
  • 45. Do you own a lot of posters? näää :ccccccc
  • 46. How many different places have you lived in? TVÅ! men jag är tillbaka på mitt första för jag saknade mitt liv
  • 47. What was the worst vacation that you have ever been on? Kanarieöarna var jättetråkigt, London var bara hemskt - nått av dom.
  • 48. Is there a person that you no longer talk to that you’d like to see again? hmm nå ingen jag desperat vill se igen, men visst finns det folk från typ khs som skulle va kul & träffa igen.
  • 49. Describe your current crush. ska jag va seriös?
  • tänk om jag inte har någon?
  • crush btw
  • hmmm
  • nääääää
  • ja tror inte det finns någon kärlek inom mig som ägnas åt någonting annat än spel/böcker/serier & min katt & bästa vänner för tillfället.
  • tyvärr
  • jag skulle vilja ha en dock
  • men först ska ja försöka laga mig själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar