30 september 2013

a little story about my headphones.

vill ni veta en kul sak?
ehm jo
de där headsetet jag beställde från ebay
till min iphone
för att mina andra hörlurar försvann
jo att ehm
eehmm
...
jag
hittade..
mina hörlurar imorse..
i fickan i min blåa tröja (den e blå inte lila punkt fucking slut.)
så jao...
fast jag kommer fortfarande ofc få de andra
men...

jävla hörlurar..
jag hoppades nästan på att ni sku va försvunna för gott
men nejnej
här kommer ni
ett par dagar senare
å ba ZUP! SOMETHING HAPPENED WHILE WE WERE GONE?!
å jag säger typ
yeah... just the fact that... I bought a new headset... nothing important really
I'M JUST LOSING 16 FUCKING €.
och mina hörlurar säger typ WOOPS LOL BUT HERE WE ARE! LOVE US!!!
och sen så är jag tvungen att använda dom

iaf tills mitt headset kommer.
well
fuck

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar