17 september 2013

BOKBACON & LONDONRESOR?!

nu har mor beställt resa till London på höstlovet!
YEP
NI HÖRDE MIG
LONDON!
jag får fara till en stad där de dricker te varje eftermiddag och lyssna på pojkar med brittisk accent.
och vi tog ingen frukost på hotellet så vi får gå ut varje morgon och äta pannkakor med lönnsirap och dricka te!
inte för att jag vet om pannkakor är en vanlig maträtt i London, men hursomhelst

idag hade vi photoshop
och det är ren fakta
jag är typ 20 gånger bättre än alla andra i min klass.
det är inte kul, kära ni
det är astråkigt.
när jag en gång är bra på nått, så är det tråkigt.
just wtf world.

fast efter det hade vi drama&teater och --> MER LEKAR! YAY

och vi slutade vid 2! så jag for in till stan och gick runt i regnet, innan jag gick vidare mot Handels/Vård.

nu sitter jag i mitt rum och käkar plommon

och har just skrivit en fucking RECENSION!
fast int för skolan, nej!
eftersom jag läsit som en gris på sista tiden, så gjorde Elin & jag en blogg!
(trots att jag läser som en gris så stavar jag int bra. "läsit" therese? seriously?)

whatsoever
anledningen till att jag hörde med Elin om hon ville starta en blogg, elr rättare sagt, anledningen till vrf jag inte gjorde det själv..
lixom..
vem... sku fylla en blogg... med... böcker de läst.. helt själv...
jag har inte.. så mycket pengar.....
lixom..... nej...
böcker... kostar pengar...
bibliotek? fuck you.

WHATEVER


varför den heter bokBACON av alla namn?
varför inte?
sluta fråga sånt.

..
..
..
..

edit: HAHAHHA ja kom på varför. för att jag läser som en gris XD HAHAHAHA get it?
ehrm..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar