24 september 2013

da da da dada I'M LOVIN IT

jag är inte trött idag!
istället somnade jag på draman!
nog för att vi hade avslappningsövningar å de va meningen att man sku ha jättebekvämt å så
men jag vet inte om det var meningen att man skulle somna..
det gjorde iaf jag
fast jag tror jag vakna innan någon hade hunnit märka det

innan det hade vi två timmar photoshop som ingen verkar gilla
ingen i klassen fattar nånting å alla bara sitter å undrar hurfan de ska göra
förutom jag, och Lottie
fast vi orkar inte bry oss om de andra så vi blir först klara och gör mest komplicerade saker å jag tycker det är ganska kul, förutom att det är svinkallt i klassrummet
det är som att kliva in i en frysbox
klassrummet ser lite ut som en frysbox också, samma form ungefär.

sista timmen var det meningen att vi skulle ha grupparbete å leta reda på fakta & sånt inom olika länder
Emma, Jocke & jag fick USA
till min stora förtjusning och lättnad
ända tills vi skulle skriva om usas historia
vi skulle sammanfatta KORT om deras historia
och det, kära ni, är förfan helt jävla omöjligt.

så vi satt typ i en timme & bara hittade random roliga faktasidor, drog lite dåliga skämt om hur dåligt det gick för oss, berättade om hur dåliga vi var på historia i högstadiet och valde vilken stil vi skulle ha i word

sen hittade Emma & jag "USA historia for dummies" och allt blev plötsligt mycket lättare.
så satt vi å skrattade åt det ett tag, sen skrev vi typ 5 meningar
sen när de var ca 40min kvar av lektionen, bestämde vi oss för att spara det till nästa gång så stängde vi av

å efter det satt Emma & jag bara å pratade utanför klassrummen och hade sjukt kul!

bara för att jag älskar denhär bilden å för att jag äntligen hittade den igen efter 120 år så
varsågoda:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar