18 september 2013

IM SO DAMN TIRED

jag är så trött
så att jag tom drömde
att ja gick å lade mig å sova.
:I

förövrigt har vi haft en jättetråkig dag
ända fram till sista lektionen!
då vi tillbringade halva lektionen med att några höll på klaga på reglerna för de som bor där å alla kommenterade allt lite hursomhelst och det var bara förvirrande
och askul
att sitta å lyssna på allt.

sen skulle vi leta upp en nyhet å grupper, jag, Joacim & Emma, så vi spenderade nästa halva av den halva lektionen som var kvar
med att leta upp nått

sen när klassen sku berätta va de hittat
så hade alla jätte seriösa om dödsfall som poliser som blivit tagna till gisslan å mördade och kvinnor som ramlat ner i brunnar å politiska grejjs om kina och sånt
sedan kom vi, sist.
och Joacim började: vår handlar om flygplatserna i Chicago.
*tystnad*
--
--
--
resten av klassen: aha? vad hände där?
Joacim: där det är lamorna som klipper gräset.

hursomhelst efter att hela klassen, inklusive Mojje, hade skrattat klart åt den helt plötsliga och oseriösa vändningen bland nyheterna, så fortsatte han berätta.

och äre nån som undrar, så har dom lamor som betar gräs på flygplatserna för att hålla fåglar borta å en massa sånt

och sen slutade vi!

och imorrn är jag ledig :'3 och sen äre helg!
och har nyss pratat med Linda & vi kanske ska träffas i helgen!
senast jag såg mina andra kära vänner var väl för typ en månad sen
ska bli kul å träffa dom igen! och äta dominochoklad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar