30 september 2013

the higher they are the bigger they fall, you have to choose something cause you cant have it all

började måndag morgon med TVÅ timmar projekt!
och ska jag vara ärlig
så börjar det faktiskt bli sjukt kul! iaf grupparbetet med Emma, Jocke & Jonny!
vi fick klart vår plansch efter lite bråkandes över vem som gjorde vad och lite limkastandes på varann åsså ritade vi en massa fina saker.
när det var klar hade vi fortfarande typ två timmar kvar av lektionerna.
så vi gick å satte oss i sofforna och pratade och hade skitkul
jag fick reda på att varken Emma eller Jocke tycker om Ålands Pannkaka.
jag har redan fått två bästa vänner. herregud jag trodde jag var ensam om att hata Ålands Pannkaka i den här världen. tack och lov inte

efter lunchen gick Emma & jag ner till Bodils lilla pysselrum (tillbaka till sofforna) och vi satt å pratade hela rasten
sen hade vi Fritt Skap å vi spenderade 1 timme av lektionen med att gå runt på skolgården och "leta efter lönnlöv"
nu är det så att vi såg miljoner lönnar
och miljarder lönnlöv
men ugh
vi orkade inte plocka löv
så vi tog varsitt äpple ist och gick in igen.

och efter det hade jag Trash så jag satt med Lucy, Selli & Isabell å stickade!
vi hade så mysigt och roligt!
fast jag är helt värdelös på att sticka

och nu ska jag hämta kladdkaka och se på One Piece!
THAT SHOW NEVER ENDS!!!!
(jag märkte att det BORDE finnas engelska episoder ända till 312. och vad är jag på? 290? herregud. det är så lite kvar av serien. ;_;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar