27 september 2013

NYA HÖRLURAR PÅVÄG FRÅN HONG KONG or what

vet ni vad man gör om man tappar bort sina hörlurar till mobilen?
KÖPER ETT NYTT PAR!
elr
jag tappade bort mina hörlurar nån gång denhär veckan
de försvann
POOF
så var de borta
de finns inte ens ett spår kvar av dem.
och jag hatar hatar iphonehörlurarna som man får med iphone för de är så jävla obekväma å gör bara ont.
UGH
och jag har fortfarande inte hittat mina andra efter en veckas letande

så idag var jag till stan å kollade vad ett par stora kostade
65€.
NOPE.
aldrig att jag lägger så mycket pengar på ett par hörlurar.
och det var väl bra att jag inte gjorde det, för när jag kom hem satt pappa med ipaden i högsta hugg å letade på ebay.

så nu har jag just beställt ett par bluetooth hörlurar till min iphone för ehrm
16€.

sexton. euro.
jag sparade ca 50€ på dedär.
nackdelen är att jag får vänta ca två veckor
men
asså
tack ebay. tack för att du finns. <3

WHAT SO EVER.

första timmen idag låg jag och sov på en soffa! jag hade hål
så jag sov
och det är så skönt att ha hål första timmen
för man kan sova

och andra timmen var så tråkig
jag var fortfarande trött från att ha sovit
å Mojje pratade om koncentrationsförmågan å sån shit (det var ett långt ord)
och det var så ironiskt, för jag kunna absolut int koncentrera mig
jag satt å sov där också

sen vare underbar lunch

och projekt! min lilla underbara grupp, Emma, Jocke, jag & nu Jonny också
å vi skuju skriva om USA å fixa en vacker plansch
det enda vi gjorde var att rita hamburgare (usa... hamburgare...) och unicorns
och så satt vi och pratade resten av timmen
vi bråkade lite över vem som sku rita flaggan också

och Emma & jag förvirrade alla andra genom att prata om våra syskon
våra.
you know
jag har två syskon, Pontus & Pernilla, halvsyskon
de är också Emmas halvsyskon
men Emma & jag är inte släkt på nått sätt alls
och Emma & jag har knappt känt varann förän vi båda börja på Folkis
så när vi pratar med varann om det
så..
till och med jag blir förvirrad ._.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar